MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Talking

Kategori: Allmänt

Igår lättade jag mitt hjärta. Var skönt. Jag sa som det var,är,som jag känner.
Han förstog.Inga arga blickar mellan oss. Han ångrar väl mycket..att han inte fanns där för mig under våra 6år.Känslomässigt.Idag stack han till stugan o e med min mor o hennes gubbe. Imorgon ska vi ta en öl och på lördag sticker han till några o sover där. Så jag e själv. Så skönt...just nu iaf.
Skickar datorn me,så jag har ingen dator till nästa vecka.. Vill nån hitta på nåt finns jag på mobilen.

Idag hade jag fullt hus. Jan messade mig o mötte mig förut,sen kom vi hit. Jag bjöd över Roger o Petra me. Självklart hade Roger sin öl i handen:)

Sen drog alla vid 18 o jag drog t coop. Gjorde mig sallad o bara va...Lyssnades på WRONG på maxvolym..så högt att allt på högtalaren ramlade ner..Ooups..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: