MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sjukdom,glädje o gråt

Kategori: Allmänt

Sessan hade 38-40C feber hela dagen. Jag själv har köpt en ny dator (PB Easy Note på tradera, 12.1" med dvd DL),skickar iväg denna imorgon.
Hittade äntligen ett ritbord på blocket,så morsan drog dit o köpte den. 300kr,istället för 2000kr..liiite skillnad.
Stor e den oxå..Väger fläsk,men jag ska teckna igen.
Sessan fick sin Iteddy idag oxå. 100kr Tradera. En liten multimedianalle. Men jag får inte dvd konverteringen att funka..Hmmm...

Gråtit så mycket idag att jag har ont i ögonen.
Imorgon ska jag till stan o köpa nudlar.Kan inte få i mig annat.Ingen matlust alls..Gått ner 5-6kg oxå.
Men helre nudlar än inget. Sen ska jag till shock o kolla på nån billig topp...REA.
Imorgon kväll ska vi förfesta här sen dra till Depeche. 4 e vi.Sista övertalade jag idag:) Kul,som fan.

Pål e hemma oxå. Han klarade inte av att jobba. Så vi e hemma allihoppa,men till helgen ska han iväg..så jag e själv.
Önskar honom en brud med lycka,en brud utan bekymmer. Tragiskt men sant. Jag e för svår...men ändå drömflickvännen?hmm...
Jag kanske inte e så dålig,vad vet jag.

Till helgen blir d en öl iaf....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: