MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

nattedax

Kategori: Allmänt

så var man i stan,shoppade en del,sen åkte jag till backaplan och köpte en pläd på jysk.Väl därinne var d en äldre kines som var förbannad och det enda han kunde på svenska var "jävla fitta"..han skrek så jag trodde kriget brutit ut. Barnen grät och personalen var förbannade. Jag halvgarvade.Det lät faktiskt ganska kul med jävla fitta ca 150ggr på svinesiska:)


Sen drog jag till NY collection o köpte en klänning o en bolero.
Kom hem,och kände ett stort JAHA...messade 3pers o frågade om de ville ta en öl,men ne...
Sen kollade jag på Let´s dance och epilerade benen samtidigt som jag chattade med Jessica. Jävlar vad ont..men nu e jag len o fin.
Blev lite porr emellanåt me:) Tjejer måste oxå!
Lyssnade på Type O Negative-Christian woman på max volym blandat med Depeche.

Vid 22 ringde Henk o frågade om jag ville ta en öl sen ändrade han sig lika snabbt. Han hade gjort slut med sin tjej. Ajdå..misstänkte att d inte skulle hålla,de var väldigt olika.Men synd ändå.han såg lycklig ut. Fast d gör han ju jämt ändå. Bra barndom,bra liv..
Jag var jätte sugen på att ta en öl,men needå.
Började fundera..tänk om han o mimmi bara ville veta vad jag gjorde så de kunde gå ut,så jag inte var ute?vad vet jag?

Sen tog jag ett långt bad.
Vid midnatt pratade jag med Mike på msn..vi har roliga pratstunder ibland:)
Fan vad jag önskar honom en tjej alltså. Har jag gjort så länge jag har känt honom.
Jaha..nu e klockan 00.30..spelade lite King oxå.Förlorade of corse...
och nu ska jag glo på tv lite.

Börjar få ont i halsen me...o öronen..var fan...men jag bangar inte imorgon..gör jag aldrig.
Ska dricka lite varm chokläää med grädde. Blir nog bra imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: