MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

En lördag

Kategori: Allmänt

Som igår På dagen var jag hos J,o så kom Mir och mitt hår fixades. Rastaflätor. Saknar ju att ha långt hår..
En lördag...då jag o Pål höll på med ett avslut,uppehåll..vad vet jag..
Jag drog till en kompis,meningen var att vi skulle t stan o jag skulle träffa mina gamla vänner,som alla kom dit för min skull. Klockan blev mycket,men vi pratade och klockan passerade snabbt förbi. Jag trakkades på mobilen av 3olika.Plus Pål. Allt var jobbigt.
Tänkte ändå dra in t stan,men vagnen missades.
Jag stannade kvar. Hade trevligt som fan.
Pål hämtade mig 5. Han kunde knappt se på mig. men han var lugn.
Idag har det bara varit massa prat,kommunikation. Men jag känner ändå..
Inget,och tomhet. Som ett lik.

Jag e mest ledsen för att jag har förlorat 2pers. fast d e upp till de. Jag finns kvar....
Och hela dagen har tårarna runnit. Mitt självförtroende e i botten.Jag skrattar när nån säger nåt fint. jag kan knappt titta på nån.jag vill inte blki sedd. Jag gömmer mig.
Du e vacker,du e snygg. och skrattet kommer fram.
Jag önskar en bra brud till Pål,nån som e lycklig och enkel.Utan bekymmer.
Som han tyckte jag en gång var.SOm jag e när jag e full. pratglad o rolig. Fast jag e ju sån nyktert med..mot alla andra. D e bara hemma den försvinner. Tomheten och smärtan tar över.

Sent ikväll skrev jag ett långt brev till de som var på stan,förklarade mig o bad om ursäkt. Jag vet att de var skit arga. Men efter brevet (mailet) fick jag ett ok tillbaka. Att allt var lugnt. Så sällan vi ses,och så syntes vi aldrig.

Fan..vill bara bli omhållen för en evighet..
Hjärtat slåt..för fort..
Men den slår...


Tack Majiiie,du e min dagbok,min psykolog,mitt allt nästan!
Och alla andra vänner som erbjuder mig en säng o prat,komma bort. När man tror att man e ensam..så kanske man inte e d iaf.





Ett hej
Men ingen där
Förlorat allt

Ett hej
Som jag sa o antog
han försvann

Kommentarer

  • Marie säger:

    Du kommer aldrig vara ensam gumman !!!

    Finns alltid här för dig , bara så du veeet !!!

    Kram

    2010-02-06 | 16:43:24

Kommentera inlägget här: