MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Cradle of Love

Kategori: Allmänt

Tog bilen ikväll o åkte runt halva Göteborg. Cradle of love på max volym,och till den låten vill man bara dansa o slänga av sig kläderna.Bara existera.
Jag åkte bil 1h..var på platser som fick mig att minnas. Saktade ner för att minnas,och de minnerna är goda.
Bil är frihet,en frihet som kostar.
Köpte en cykel igår,genom Blocket.Fick ner priset till 300. En MTB. Längtar..att cykla..D e oxå frihet. Slippa buss,stress,folk,passa tider. Jag är den som inte gillar träning. Utsätta kroppen för onödigheter,när man bara kan ta d lugnt o vara....
Men cykla och simning ger mig avkoppling och ro. Förstår mig inte på de som sitter o pressar i timmar 7 dagar/v.. För vad? För att bota ens dåliga barndom? För att få brudar? För att...FÖR VAD? Att slösa bort massa timmar på att göra samma sak varje vecka,när man kan vara med familjen eller vänner o umgås. Jag har varit ihop med en sån...och nej..jag tycker inte om tränade kroppar. Känns fejk.Som att ta på plast. Usch..o meningen "ser du mina muskler" som kommer upp då o då får mig att må illa...Anabola o skit..ne,killar..va er själva.

La upp mina gamla vinterdäck på blocket igår.Och vips blev de sålda ikväll:) 500kr. D e billigt,men vad fan..jag blev av med de.Den lappen går till hyran. Dåligt med cash denna månad. Tacka ebay for that. Som tur e har jag minskat på mina utgifter med 60%. Ingen csn,inga lån..nada.men ändå massor:)

Imorgon sticker de..familjen. Spännande. Ska vara helt själv i 3 dagar. Inte varit det på 6år..haha..sant..om ens då.Skulle behöva månader av ensamhet. Fast om man känner sig ensam nu,undrar jag hur jag skulle känna mig då...
Igår var vi hemma hos J. o fikade. Fast henne såg man inte mycket,hon sprang fram o tillbaka o grejjade o fixade. Ja,som en gammal farmor.Påpekade det ett par gånger.

Hon har en son på 5månader som Pål höll i 5minuter. Då reagerade Sessan. Hon såg väl inte d innan. Snacka om SVARTSJUK..vad vi skrattade..Hon skrek som om hon såg 50 spöken.SANT!Tårarna sprutade medans hon tittade på pappa,och pekade på Noah...Hennes blickar sa "HAN SKA BORT"

Försökte även auktionera bort Pål till tjejerna,men jag ville ha för mycket betalt:) De ville ha en lugn och pålitbar kille (med pålitbar menas svensk). Då sa jag att ja,här har ni honom. Om jag fick välja en tjej till Pål,så skulle d bli J. Så hon får testa en normal kille..Hon gillar bara svin. Sen krockar de ganska bra när d gäller musiksmak,men d e bara att vänja sig:)Reggea vs Metal..ja..d kan bli spännande. De kanske skulle uppfinna en ny musikgenre..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: