MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

2-0-1-0-

Kategori: Allmänt

Jaha..då var det nyår.En vanligt fest,sen en vanlig runda på krogen,kryddat med lite middag o trevligt sällskap.
Sessan lämnades hos mormor, o hunden till grannen.
Sen raka vägen till Sussen o Daniel. Tog bilen o lånade deras p-plats. Vi var 6pers,altså 3 par.
Stelt i början,men så e d ju alltid. Sen tog vi med oss mat allihoppa-knytkalas. Kanonidé.Vid 00 gick vi ut i kylan och frös i 10minuter. Sen in igen. Krille o Cilla blev fulla,och efter mycket diskutioner mellan oss 3 blev jag arg på henne och slog till henne 3ggr.Inte hårt men jag slog. Varför? För att hon hade så dåligt självförtroende att jag blev mörkrädd. Ok,att jag e ful o så men jag skiter i d..Orka...Vid 1 blev jag rastlös o övertalade folket att dra till krogen. Missade så klart vagnen för en del var sega i starten så d blev taxi. 5pers..Vi låtsades vara 3 först,så han inte ska säga nej..så blev det två till...Taxiförarens ord var bara "nej,nej,nej,nej" och en suck senare körde han iväg. Väl på RB var d inget folk,precis som jag sa till alla,men ingen trodde på mig. Kom dit 1.45..tomt..Träffade KinaDaniel.länge sen jag träffade honom sist o Mike,han e ju där hela tiden...typ som mig. Fast jag vill gärna hänga på andra ställen..
Ville på en efterfest alla tjötade om,men så försvann de.Fan,så d var bara att följa med Pål hem o decka.

Upp 14.30 satte på mobilen o frågan "När hämtar ni hunden"kom upp...Jag tittade argt på Pål.."Men..har du inte hämtat hunden än??"
Oj...var svaret..
Hunden skulle hämtas på förmiddagen...Hmmm

Jag gjorde en bakfyllekur som faktiskt fungerade.

1 Resorb
3dl Onaka fil
3 bananer

avslutades med 1h bad i tystnaden.

16 tog jag bussen t mor,o hämtade Sessan. Tog sen en promenad till Sussen o chillade lite med de medans Sessan bekantade sig med katterna. Hennes stora blyghet försvann efter 5minuter... Hon e en 5minute baby..
Sen gick hon o plockade undan fint o lekte med katterna.
Tror de blev kära. Men Daniel turnérar ju hela tiden så att ha barn för de e inte så lämpligt..Men de e ju 35 o borde...De skulle vara kanon grymma föräldrar..Lugna o roliga.
Men att ha en pappa som mest sover i turnébussar o flygplan kanske inte e så roligt...Ne

Kom hem vid 19..Pål låg i samma ställning som när jag drog. Han hade spytt o bara mått illa.

Vid 20 blev jag sugen på Pizzasallad...Kan man me o köpa bara salladen? Kan man ens få göra d?
Tvingade upp Pål ur soffan o han fick följa med till Pizzerian..Jag ville ha 3st..o kostade?NOLL
Han sa bara "du får de,ta de"
Hem o käka...Mums...d var min frukost-lunch-middag
Inte undra på att jag har gått ner till storlek xs o gått ner 3kg..om inte mer nu
Inthä braaaaah

Imorgon ska jag o Sussen till backaplan o glo på billiga kläder:)
O klaga..jag gör inget annat...klänningen jag fick av Pål i julklapp var inte den jag skulle ha..så den ville jag byta innan nyår,men jag hade ej kvittot kvar,den har Pål på jobbet...o så pratade vi i ca 10min.så gav sig butiken."Skaffa kvittot tills lördag så får du ett tillgodokvitto" fast jag inte skulle ha rätt till det eftersom öppet köp bara var i 3 dagar o den köptes den 22e..jaja..Hotar man lite med konsumentverket o blabla så blir de ens bästa vänner..

Klockan e 00.18 o d känns som 5..o mina ögon e så äckligt torra att jag knappt kan se..väldigt jobbigt.
Kram o gott nytt!

Just d...jag ska ut igen nästa helg..Hmm...funderar på att ta d om 2v ist,sen e d Depeche Mode den 21e..en Måndag..*längtar* blir nog bara jag o en kompis..suck.,.jaja

Sen 1h har jag suttit o tittat på resor till solen..All inclusive..tänk att få äta o dricka vad du vill,när du vill? Gratis? Snacka om att man skulle känna sig bortskämd. Hittade en resa till Turkiet för 4500. Nån som vill bjuda mig? Jag vill oxå se palmer o stränder som alla andra.jag har bara sett danmark,ungern o london..

Ut o rasta hund o röka en cigg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: