MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Knarkar himlen?

Kategori: Allmänt

Vitt pulver överallt...nu e jag relativt trött på skiten. Värme tack...


Igår mötte jag jan,gick runt lite i stan,sen tog vi en fika på Burger King på Centralen.
Köpte nudlar och drog hem. Sen kollade vi skor.

Idag var det Netonnet som gällde,köpte högtalare till datorn.
Är lite missnöjd med datorn,några fel så,men hon jag köpte den av tror mig inte och vill inte lösa det. Seriös människa...NEJ.

Men men...fixat spotify på datorn nu iaf. Var d så här enkelt?
Premium oxå,slippa avbrott,så nu har jag 350 DM låtar att lyssna på...haha:)På fredag e d party, Sessan lämnas 19 i stan. Sen blir d Nocturnal. Försökte fjäska till mig gratis inträde av ett ex,men han vill inte svara på d...:)
Så jag ska slå till han lite på fredag:) Vad e d för stil att inte svara..ha..
nästa vecka ska jag bjuda Mir på frulle o fika på Ikea..gött o komma bort o glo lite möbler. Fast jag vet redan hur jag vill ha d...sen länge.
Jag stör mig på FACEBOOK, eftersom folk går fram till Pål o säger vad jag skriver,lägger upp för bilder, och där står han o fattar inget. Nästan varje dag kommer det folk fram till honom på jobbet o säger saker...Hur fan ser folk vad jag skriver?Jag har de inte en som vänner...så jag har skrivit ett inlägg,att om de vill undra nåt om vad JAG skriver,ska man väl ta d med mig?

Nästa helg drar antagligen Pål iväg med alla här,så får jag tid för mig själv...han ville inte dra,men han gör nog d iaf.Hela 3 dagar,åh vad skönt. Blir öla o vara..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: