MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Frölunda indians

Kategori: Allmänt

Imorse gick jag in på en viss sida,där jag fick världens finaste mail..eller 2...Jag grät.Kul morgon. men d var fint o så. 

På kvällen överraskade jag o tvingade med Pål till järnbrott för att möta laget-Frölunda Indians. Det blev foto på han o sessan,autografer,gratis mat,sen kom Robban dit o vi hade ganska så kul. Sen drog vi. Jag e ju så underbar o gillar att överraska folk...
Gick runt lite på Fröiunda torg sen hem.

Ska skaffa ett akvarium..igen..fast denna blir bara på 60L. får den för 500..ist för 800:)
jag har bestämt hur lgh ska se ut snart.Längtar så..O biljarbord ska inskaffas oxå.
Jupp...

Min mage e bra nu.Så skönt...

Igår hamnade jag hos en kompis till midnatt.Very nice:)
Ska dit snart igen..glo film o ha trevligt.*pöss gullo*

Sen vill Pål till Ullared nästa vecka o vill ha med mig,men så ska en kompis med o jag vet inte...då vill jag inte.
Snart helg o jag ska på en stor fest...Pål med om vi fixar hundvakt. Så tyckte hans kusin att jag skulle med till Black ingvars..Muhahhhah...fast han e seriös. njae...sa att jag kan förfesta med honom,dra med honom till festen,men B.I kan han få gå på själv. Fast känner jag mig så kommer jag att hamna där jag me. D e ju ändå på Baden...Alltid haft kul där.

Imorgon ska ett par kolla på vår säng,hoppas de tar den..så kan jag fixa hennes rum iaf. det ska bli skönt. Fan vad d e mycket denna vecka..varje dag e d nåt. Vill även köpa en porrig soffa,som alla tycker ser för jävlig ut..jag gillar den...Fick ner den till 2000,från 3000,men jag har bara 1700....o han vill väl inte sälja den för d:( synd. Åh,vad fint jag ska få till det hemma.Om Fredrik kan hjälpa mig.Han har ju jämt fullt upp...vill inte vara i vägen..

Lite kul,nu när man pratar med lite folk..hur lika vi e  och att vi alla sitter i exakt samma sits.Men jag e den enda hittils som vågat ta d stora steget till att göra slut. folk e så rädda...mycket handlar om pengar..Men sånt löser ju sig alltid.

Ne,nu ska jag säga godnatt till Gullot sen nana..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: