MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Dans på bordet

Kategori: Allmänt

Festen igår var nice:)
19 skulle vi gå till bussen,men redan 18.30 knackade det på dörren.
Sara stog där,och jag hade precis kommit upp ur badet.
"Tittar du inte på mobilen då o då,jag har ringt,o ringt o skickat sms"
Oj.... blev snabb sminkning o påklädning.
Och iväg till Stenungsund.
SURPRISE till min killkompis sen 11år,och han blev mer än glad. Vi köpte honom en käpp med lite spritflaskor hängandes på. Han fyllde trots allt 35. Käppen höll dock bara 3h,för han blev så full att han råkade slå sönder den..
Det blev mycket disco...och efter 3h av vin o whisky stog jag och danshoppade på hans soffa. Folk tog kort hela tiden..hhaha...d var kul,sen plötsligt skulle de dra till Baden. Jag o Pål o Sara skulle tbx till Gbg...jag fick skäll av brudarna för d.De ville ha med mig...Nice. Men jag tog d lugnt pga magkatarren,så jag var lite lullig.Inte full.Skönt.
Vi åkte hem o sov.

Idag var vi o kollade möbler,hämtade Sessan o hunden,som vi misstänker har fått kennelhostan Detta e inte kul. Hon hostar o vill bara spy,men d kommer inget. Jobbigt att se...Och detta går över om 2-3v...herre..bara 5h har varit jobbigt.

Jag stör mig btw mycket på folk som inte svarar på sms..vill de inte veta av mig,kan de väl be mig dra åt..XXXX
E bara ledsen...

Och Hypocrisy blir inte av...Jag hade 6000kr för hela månaden,och bara hyran e på 4500...Snälla Pål har hjälpt mig med hyran.
Sen har de inte hört av sig heller..Skitledsen för d med. Såg fram emot detta länge.

E folk så upptagna att de skiter i andras känslor? Skiter i en?Glömmer bort en?
Jag gör inget annat än att tänka på alla andra...heeeela tiden.Orättvist.

Idag fick jag lite glädje iaf..Soffan o sängen e sålda.Imorgon o tisdag ska allt hämtas. och Pål har fått nycklarna till lgh...Känns orealistiskt. Fullt med ångest och gråt,samtidigt som jag känner mig känslokall. Märkligt d där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: