MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Väntar på sms

Kategori: Allmänt

Sen i tisdags har jag bara väntat....på ett mess...Från Fredrik. Blev lovad att få ett mess när de kom fram till Thailand. Inte ett ljud. Och så vitt jag vet har alla plan landat som de ska. Hmmm...svårt att skicka ett "allt e ok" mess? jag passar ju trots allt deras första unge...Jeje...får messa han sen..Blir en utskällning när de kommer hem. De e vana:( Speciellt han...jag e inte den som e tyst...han har fått ta emot ett o annat under min graviditet...hehe...

Idag har jag programmerat på jobbet.Går åt helvete...funkar ikke o jag har panik. Chefen drog till affären...tror vi ska dra hem när de e tillbaka. Hon orkade inte med mycket idag
Imorn får jag ta hit mitt fototält:) o plåta. På måndag jobbar jag hemifrån. Redigera bilderna:) JIPPIE
Me Like....

Och mensen kom idag...IDAG?? 8dagar för tidigt??Hmm..But WHY?
D e väl bra så...då e jag rumsren näsa vecka,men ändå...den e fan skizo...anpassar sig efter den jag umgås mest med...Och nu e d ingen tjej jag umgås mycket me...så vem anpassar den sig efter då?? alla ikea möbler o borrmaskin??
Hmmm....

Ne...får la programmera vidare....Adios...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: