MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Stress by Stress

Kategori: Allmänt

15,låg o söv..nallen ringde.Mor som talade om att de kommer snart. jag stressar mig upp,diskar,städar,väntar....klockan e 16...messar o frågar vad som händer "vi e fortfarande hemma"jaha...
KUL...17.15 kom styvfar.Han skulle borra....o i 2h var han i köket.Och inte ett enda hål. Hmm...ok..han mätte o grejjade men ändå. SÅ imorn ska han hit,vare sig jag e hemma eller ej,så ska han få fixa allt.
19.20 drog jag o sessan till Coop..stresshandlade för vännerna som skulle komma hem.Då de hade stängt av all el o kastat all mat tänkte jag vara sjusst (som jag e) o handla för sista pengarna till de. Stress till Flygplatsen. Ställde mig på en konstig plats...sprang in. Där ser jag Freddan,tugga tuggumi i högfart. Alltså Stress. Vi gick fram,och väntade på de andra. Sen tog de taxi hem,och vi följde efter. Jag gav över presenten-mat och även en blomma till Freddan. Så får man reda på att de visst hade på elen o hade mat i kylen.Jaha...tack för d...Kunde de inte sagt när de åkte???HATAR sånt här...verkligen...HATAR...så här e d ofta. Var där i 15minuter sen kände jag för att dra hem. De skulle sova o sessan me.
Väl hemma var d überskönt utan hund..Herre...vilken frihet..jag har kunnat vara inomhus i enkla kläder med filt över utan att behöva klä ut mig till en eskimå 2ggr/kväll.
Sessan vägrade somna förrän 22...stackarn...d börjar bli jobbigt nu igen.
Sen ringde Hästen som inte mådde så bra o behövde prata av sig. Jag fick massa tack för att jag lyssnade o gav råd. Kändes så skönt...precis som förr,när folk ringde/messade om råd...
SÅ till helgen ska vi ev till Universeum på lördag med Sessan och på söndag bio. Ev...han brukar backa i sista sekund...fråga inte varför..han vet inte d själv...lata fan.Men d var han som föreslog bio...Herre..bara varit på bio 1gång detta året.Som vanligt.
Pratade med Ak...fick fina meningar...att hon uppskattar att jag vill åka med henne till Ungern:)
Hästen uppskattade mitt öra som lyssnade,och Mirre o Freddans morsa uppskattade att jag passade hund och att jag kom till Flygplatsen och välkomnade de.

Varit en bra dag trots allt. Nu har jag försökt att jobba lite...men ne...en grej fukkade upp sig.
Imorn e jag bjuden till Rusta,en som vill ha sällskap. Sen kommer väl Kajbaj hit på kvällen...
Alltid nåt att gööra.
Fredag blir d nog lugnt...Sen ska väl Mirre o Jan planeras in oxå innan jul. De ville ha myspys.
Just d...Jävla AK...jag ska få en julklapp...fastän jag sa att jag inte ville ha...och hon sa "du kommer att mörda mig..men du ska få en julklapp"
mitt svar blev bara ett "ja...jag ska fan döda dig"

men ok...jag ger bara 2 klappar i år. En till Lassie o en till Hästen (en patetisk grej,men han måste bara ha den)
Och AK får ju Ungernbiljetten av mig.
Men ändå...o så skulle jag få massa presenter av Mirre o Freddan. Blev skitsur. Jag ville inte ha nåt. Bara pengarna. Nu när d e sån kris. Men nene...jag skulle få lite saker...

fan vad folk ska slösa pengar hela tiden...en middag e ju mysigare ibland..o billigare..vet ju att de lever på minimum nu....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: