MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sound of Morfin

Kategori: Allmänt

Sound of music på tv...min barndomsfilm....herre...sett den säkert 100ggr..kunde spela en del låtar på piano..sjöng låtarna massor som liten..

O jag inte gått upp än....allt jag vill ha e samarin...
Klockan e snart 4....helt väck på etylmorfin....hostade ju igår..därför...o för att sova...
o vad fan händer sen? ja,vad händer....jag vet att jag kan haka på en del,gå på 2 fester,men ne...vill inte vara i vägen...sen känner jag mig i vägen pga en lögn,om en fest...hatar folk som ljuger...som inte kan vara ärliga...jag e inte dum i huvudet..fattar ju att festen inte e inställd...Varför e folk så låga att de ljuger? genomskinliga lögner...får mig bara att lita mindre o mindre på folk.
jag får se vem som hör av sig sen...
Borde diska o hämta tvätten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: