MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Patti Patti

Kategori: Allmänt

Helgen var d Fezt....I fredags var jag chaufför åt Hästen,sen hem o sov lite.Sen hämtade AK,körde hem henne så hon kunde fixa sig. Jag drog till mor,sen hämta AK,hem till mig o förfesta: Kom till stan runt 23...7ans ölhall...Där jag tydligen gjorde bort mig...Ja,jag fick skäll idag...Men vi löste d. Många mess den kvällen..alla ville ta en öl med mig...men jag valde min AK.så klart..
Sen drog vi till Rb...hade skit kul as usual. Tiden går alldeles för fort bara...Jag hinner inte med alla...
Träffade Lassie,och efter stängning drog vi hem.
Sov till 19 på lördag...eller sov o sov...vi halvsov.
Sen lånade han min bil,drog hem en stund sen tillbaka hit. Förfestade o då ringer mobilen. En gammal vän jag inte hört nåt ifrån på läääänge...8månader sen ca. Blev chockad. Jag satt i chocktillstånd i 1h...de ville med mig/oss ut. Mötte de på stan med de kom inte in på rb så de drog vidare. jaja...lär inte se eller höra nåt från de på 1år sen...
Tråkigt...för den ena e ju saknad....Fattar inte varför de ringde just mig...vore kul om de gjorde d över julen..ska ju inte göra nåt ändå...
Vi drog till RB...fick hångla en del:) jiha...
Men jag ville dra hem,så jag o Lassie drog hem vid stängdax.Sleten idag..som fan.
Exet kom med Sessan vid 17,sen mor o äta...jag sa inte mycket...var helt död...
Och imorgon e jag ledig...igen...hon e sjuk. Men jag ska sitta o pilla hemsidan hemifrån.Sen får jag väl Lammbesök?!
Vi ska kolla film...o skalla varandra..hehe..
får städa o grejja imorn me..sen dra till Dagis o kolla på Lucia firandet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: