MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

mums

Kategori: Allmänt

Han kallade mig snygg förut...jag kallade honom snygg sen...Inget svar....Lammet..han var här o hämtade sina saker...Fick en bamsekram o massa kittel.Som vanligt...
Han ville bjuda mig på nåt för att jag har varit så snäll...Njae...får la se...den dagen han bjuder mig på nåt....men han lovade...Hmmm..ok...så med andra ord kommer han o jag att ses framöver iaf. Han e skyldig mig fotmassage,för att han kittlade sönder mina fötter...hehe...
Fick sålt mitt vitrinskåp...köpte den för 25kr..sålde för 400:)
SÅ nu e den borta...memories gone again. Rätt.
Längtar tills imorgon...Hämta AK på jobbet,köra henne till Kortedala,byta kläder,hem t mig sen stan...sen träffa Lassie.
Lördag ska jag visst på en stor fest i Bergsjön...men jag vet inte längre.....långt att åka,o jag känner mig själv..rastlös efter 2h o jag vägrar åka vagnen själv därifrån. Tryggare att vara i stan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: