MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jul

Kategori: Allmänt

Julafon var jag chaufför...Sen blev jag bjuden på kaffe Hos hennes mamma.. Vely nice.Betydde massor.Sen iväg till mor,fixade deras dator,o fick mat med mig hem.Sen hem o sov.Hämtade folket 8,sen hämta Jimmy,sen hem hit.Vid 9 kom alla,vi satt här 6pers o spelade mitt nyinköpta shot spel. Sen RB....
Jag lipade.Jag o en kille krockar alltid...Drog vid stängningsdax.


Juldagen....Förfest hemma...Satt 5pers o spelade samma spel. Hade skitkul...Sen stan. Mötte Lassie på puben. Vid stängdax drog alla o jag fick ett samtal av Paddan...han satt på en buss o ville bli omhändertagen...haha..jag väntade på han o drog hem. Sov länge. Däckade på direkten.

Annan dag jul kom Lasssie över o vi låg o glodde tv o tjötade till 3...
Måndagen drog vi båda till Landvetter.Han till jobbet o jag till MirFred.Där gloddes film o åt massa skit. Ja,hon e ju expert på att baka.

På kvällen drog jag till Mor,fixade dator igen,sen hem o fixade till mig. Mötte Joanna vid 22. Tog några öl. Går upp i baren sen ner o vem ser jag inte på nervägen? 2 gamla vänner....varav en e en saknad person. Jag dissade,för jag blev så nervös. Vi möttes sen o umgicks. 
Slutade med att jag inte sov hemma....o jag åndrar mig samtidigt som jag inte gör.Alldeles för komplicirat.
Åkte därifrån 17,hemma 18...Så kom lammet vid 19.
Glodde film,tjötade o hade kul som alltid. MEd kul menas kittel mm...
Beter oss verkligen som att vi e ihop. SOm att vi har varit d lääänge.  Han fixade mitt fönster som han har stört sig på ett bra tag. Den går ju inte att stänga,därav iskallt i lgh. Han tejpade ihop d fint:)
 Onsdag...Drog till jobbet...höll chefen sällskap,betalade alla mina räkningen sen hjälpte till att sy en klänning. Sen iväg till Jan...Hon fixade mitt hår.Tog bort allt. Sen hem o bada o fixa mig.Blev upphämtad av Toni. Drog till Rb.
Kände ingen...nästan.Lärde känna en tjej som var skitrolig.Herre vad vi skrattade.
Efter stängningsdax drog jag med några till Babar...o där tröttnade jag,så jag drog vidare...till McDonald.
Blev uppraggad av en kille,sen stog vi på avenyn o gjorde bort oss i 2h...roliga killar.Blev bjuden på efterfest o jag tackade ja...tills jag fick reda på var den var..Jonsered...NEJ TACK...
Där stog jag,i bara tröja, ingen vagn....frös....kom hem vid 5...
aldrig älskat min säng som då.


Idag e jag förkyld. Vaknade vid 18...pratade med hästen...vi ska kanske hitta på nåt imorgon...men jag litar inte på han,vilket jag sa t honom.Känner för att sitta hemma bara.

Nu e d tvättdax...

O jag e deppig som fan....för mycket känslor i hjärnan....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: