MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Irritation o Tårar

Kategori: Allmänt

Ja,igår handlade jag för sista pengarna ,igen...för en stor middag vi skulle ha idag...stog hela kvälen o fixade i ordning. Imorse får jag ett sms..." vi tar d en annan dag..för isigt o kallt ute för att köra,o de varnade på tv"
JAHA?? e man död nu för d? man måste alltså hålla sig inomhus till sommaren?
Vägen var värre igår ön idag? och de kunde väl sagt detta igår???? Ne,jag kom till jobbet skit arg o irriterad... sen ringde jag upp båda o sa att jag minsann inte e rik o jag måste slänga maten isf för d e sallad o d håller inte länge. Jag bestämde mig för att dra till landvetter o fick nr 2 att åka me...så nu blir middagen av iaf...
Men ändå....vad fan...d e väl bara o köra lugnt eller?? O har man bestämt en middag kan man inte banga i sista minuten...
Ne..så..nu e d klart..
Sen ringer mitt x...han vll i princip behålla hunden...sitter på jobbet med tårar i ögonen...
"för mycket pendlande o jobbande fram o tillbaka"
JAHA??? Inte mitt val?! sånt man får ta eller??? Så nu e jag arg över d...
Inatt låg jag o lipade..precis som iförrgår....tårarna bara kommer...julågesten...den där jävla julen....har samma dröm om o om...att en viss person kommer hem til mig o överraskar mig en liten stund...så jag inte ska känna mig ensam o nere...dock kommer d aldrig att hända...men ändå...den drömmen e fin.
ne,nu ska jag snart sluta.köra chefen t affären o jag drar hem,hämtar mat,sen sessan,sen hämta Jan o sen landvetter.
Usch...tycker synd om de redan...de kommer att få trösta mig lite sen
Kul julklapp...

Kommentarer

  • Helena säger:

    Massa kramar från Köping.. kan tyvärr inte ge dig riktiga kramar..så såna här "cyberkramar" får duga... jag tänker på er .. KRAAAAM

    2010-12-17 | 16:19:10
  • Msevl säger:

    hihihh:) tack Hulda

    2010-12-17 | 19:53:55

Kommentera inlägget här: