MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hjulaftån

Kategori: Allmänt

Började dagen med att försova mig...skulle ju vara chaufför 12...vaknade kvart i..tack vare Hästen som skriker "goooo morron" i luren.....snabb bad,o vi kom iväg kvart över.Sen fick jag följa med till Petras mamma o fika....Fan vad mycket d betydde. Klappade världens minsta hund...herre...såg den inte ens i början...aldrig sett så många julklappar förut...herre...
Stannade i 2 sen hem till mor o fixa hennes dator o fick med mig mat hem. Stannade bara 1h. Fick lite julklappar...eller ja...massa toapapper,hushållspapper o 2 trisslotter..
Nallen har pratat hela dagen...
Sen hem o sov...Vaknade 18.30...tog mig ett bad,sen iväg till Kortedala o hämta familjen. Sen stan o plockade upp jimmy-en kille jag inte känner eller träffat innan...han addade mig på fb genom en vän...o så tyckte jag att han kunde hänga på. Jag som aldrig addar folk så annars.
Vi kom hem o tjötade...Hade jätte trevligt.Sjusst kille. Sen kom folket (Karl,toni,didem,)...o d visade sig att de flesta kände honom.Jag o jimmy hade godiskrig...sen hade vi alla d...Ak var ledsen så jag tyckte hon kunde komma hit,vilket hon gjorde.
jag öppnade mina julklappar. Hade fått 4 under veckan.
-Presentkort
-Ullsockor
-vantar
-sexiga under kläder...fan vad jag garvade....jävligt snygga o vågade...hahha....jävligt cool klapp.
Jag tog fram ett spel-shot roulette....fyllde varannan med vatten,sprit o cola.
D var ganska kul:)
Sen drog vi till stan...ganska sent.
Det var kul...tills det hände en sak. En kille...sårade mig väldigt...lipade som fan...
Jävlar vad jag lipade....Gick fram till Illern för att bara prata...som att prata med en vägg...fattar inte vad jag har gjort människan...svårt att svara mig tydligen....
Sen får jag höra igen att Lammet har brud,så jag skickade iväg ett argt mess...
fick svar i morse.."full igår eller?"
jaja...jag skiter i allt....festen var roligare än natten ute.
O vad händer idag då? d e ingen som vet.....får se om nån vill ha med mig ut sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: