MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Glader

Kategori: Allmänt

Fått massa fina mess från Lassie...blev ju tårögd..
Men jag e så osäker ibland...för vissa saker..speciellt när jag e depp...jag kan lätt vara osäker.
Känner ju mig ovälkommen,fast jag e välkommen...ogillad fast jag e gillad...vet inte varför...vet ju inte...
man får tjata...tjatar man så fattar jag till slut..då känner jag att man verkligen vill ha med just MIG.
Även haft en fin pratstund med Macro...haft lite kul ikväll...
Hoppas på besök snart..inom 2-3månader. Vore så nice:)
usch...idag e d tydligen julafton.Är det nån som har fått julkänslor?? hösten har gått för fort...plötsligt är det jul...ne,inga känslor alls...alla julklappar till min tös i köket känns som födelsedagspresenter..vaddå jul??
Hoppas på tvärtom känslor nästa år...Med familj o grejjer...eller en resa i värmen,som jag planerade för detta året.
Jaja..nu blir d sovdax...ska ju upp snart..eller ja...11:)
Xxxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: