MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FRISÖR

Kategori: Allmänt

Fick ledigt till tisdag..Hon e sjuk sen ska hon på minisemester. Och jag kan inte komma t lokalen så jag får vara hemma:) JIHA..bra...så kan min förkyldning gå över. Dock ska jag plåta o redigera hemma.Mitt förslag,men jag har fototält o så e jag ju faktiskt ledig i 2 dagar...så jag kan jobba hemmifrån.Har sysslat med programmering idag igen. Sen tyckte chefen att hennes hår var slitet...jag tyckte jag kunde klippa..o så blev d.. ca 15cm alltsom.Hon blev nöjd.
Hemma o grejjade sessans rum...1000e möbleringen på 7mån? haha..nedå..3e.men nu e jag nog nöjd.
Nu ska bara möblerna bäras ner,sen imorn får jag hjälp med att vika alla mina kläder..lovar..d e över 20kg.Och så får jag hjälp med borrning.Jiha...
Ikväll kände jag för en lite tripp,så jag o damen åkte till Ica...Lassie tyckte jag skulle lyxa till det lite för mig idag...o jag gjorde d...Tzaziki o gurka..MUMS:) Kommer att ta slut väldigt snart...

Vissa äter ute på lyxrestaurang...detta e min lyxmiddag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: