MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fri hjälp o biljett

Kategori: Allmänt

Ok..idag har jag varit seg...pga gårdagens dos. Men men...får sova ut inatt igen.
12 kom familjen...fick en del uppborrat o diskat., Mamma dog nästan när hon såg köket.
Haha...Sen blev jag bjuden på lunch...e så mätt så jag dör fortfarande...Lekte tjuv o tog med mig en del mat hem...JAJA...jag skämms inte..har faktiskt betalat.
Nu på eftermiddagen blev jag erbjuden hjälp av en person jag knappt känner att fixa till resten av borrningen. Tackade fint NEJ. sen blev jag erbjuden en Halloween biljett som date eller vänsällskap..Haha...tackade fint NEJ. aldrig träffat människan...
Men d e lite roligt...

E lite sur över MT...de ska flytta skiten till Säve...But WHY??
Lyssnat på WASP o HATEBREED ikväll....Min lilla tös har stått här o röröjt för sig själv....Naaaa
O jag har vikt alla kläder...Herre...men ändå e d skit överallt...dock e d mesta till salu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: