MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kändis i miniatyr

Kategori: Allmänt

Ja,d e så jag börjar känna mig.. Så märkligt..Hur d kan gå upp o ner...för 2-3v sen ville jag inte existera o nu e allt tipp topp. D kan bero på att jag har lärt känna en del människor,som tycker att jag e OK...som vill se mig,lära känna mig,vara med mig. Vad vet jag.. Vet bara att jag får söta sms o d ger mig en del värme...ÄNTLIGEN folk som kan svara på ens sms..:) som inte bara kollar o suckar till...för så har en-två gjort mot mig...o d har gjort att jag kännt mig värdelös...man e värd bättre.

Började för 2v sen..Hade tillgång t bil o jag hängde hos SuDan en del. Och även Cajsa.
Den 17e hade jag fest hemma för första gången sen jag blev "ensamstående". Den jag skulle ha festen ihop med kom inte,och det gjorde mig oehört ledsen o besviken. Hon får vara sur för små saker men ajg får inte..Så kändes det..Sen kom Förlåt sms efter förlåt sms. Och jag kände mer som ett Jaha...
3 dagar innan festen lärde jag känna en kille på FaceBook,som jag bjöd över..hur vågade jag? Ja...han kände 2 som jag kände o han kändes trygg. Och han kom med hans tjej o en kille jag precis lärt känna på RB.. Jag blev shockad..Vad gjorde HAN här?? hehe...d var nice.

J drack upp mitt vin o skyllde på att glaset läckte...Sant! ca 5ggr fick jag höra att glaset läckte ..."På riktigt"!!
Jag blev piercad av min granne i örat 3ggr o sen fick jag äran att pierca J 3ggr..hehe...:)
Jag köpte en pistol på ebay för ett tag sen...mycket bra:)
Vi blev en del på festen,men de flesta kunde inte.Jag blev ändå nöjd
Jag,petra,mirre,jojjo,janet,sara,danne,tony+ brud,nikke,glenn,andy,john..glömde jag nån?
John tog med sig gitarren o det blev live spelning ett tag..Jävla duktig han var...
Vid 23 drog vi alla t rb...kändes meningslöst. Ann gumman kom dit men hon o jag drog hem efter 1h...3 dagar innan hade jag tråkigt hemma när jag tog mig ett bad o frågade henne om hon ville träffas...jag dök upp på hennes jobb o drack lite vin sen drog vill till RB o sen vidare till Babar. D var småkul..faktiskt.
Spydde som fan. Ikke bra.skyller på chauffören..vem han nu var.

Dagen efter blev jag klassad som lesbisk när jag försökte förklara för mina kära grannar att jag har träffat en tjej kompis som jag hänger med en del. Ja,"Oooh,u have a girlfriend"....jaja...haha...älskar mina grannar..vi e tighta.

Denna veckan var d dax för att gadda sig...Har inte varit hemma på hela veckan..i tisdags var Mike här o tjötade,sen har jag varit hos Pål,sen J,sen hit o dit...Känner mig som en kändis i mini format.


Och så tycker jag synd om mitt ex-Mex som skulle t Usa för 2v men han kom aldrig iväg...tacka Island för d...jaja..han får jaga björn en annan gång

Kommentarer


Kommentera inlägget här: