MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Vem e jag o vad vill jag?

Kategori: Allmänt

Sitter med ångesten över hela mig. Svettas o mår illa.
Vad vill jag?Jag vill fly..jag vill ha kärlek, äventyr, en man som förstår mig och kan hitta på saker med mig.
Jag vill ha nån som vill ge mig en framtid och inte bara prat om framtid. Nån som kämpar med mig om en framtid.
Fast jag ser ingen framtid framför mig...
Usch...jag har ångest..

Tänk om jag var singel...skulle nån vilja ha mig då?Är jag inte för ful? För tråkig..för..jag vet inte vad..

usch...
Jag gråter inombords. Känner mycket press,stress o o förståelse. Ävenvarit trakasserad sista tiden..ska vara möten med läkare,fk,amv..jag pallar inte..inte nåt.Låt mig vara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: