MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Piercing o Körslaget

Kategori: Allmänt

o d regnar för fullt.
Tråkigt,ja. Längtar till sommaren? ja,fast inte den svenska sommaren som har varit. Varmt i maj,sen bara regn.
Har vanessa brevid mig i soffan.Pillar sig på magen genom pyjamasen och skrattar. Hes som en gris o halvt olydig.
För 2h sen var Petra över. Hon piercade mig. Skakandes och nervös,men det gick bra.Problemet var att få in piercingen i näsan.Det gick inte. SÅ vi får väl göra om hålet igen då...Pröjsade runt 1-2$ på ebay på hela kitet.Handskar,nål,bedövning,sterilisering mm...Bra deal.
Längtar till pistolen kommer.Då blir det öron piercing!I Massor
Just det,rara Petra gav en present till Sessan:En KISS Tröja. Ascool! Fattade inget. Vi e inte vana vid att få grejjer. Kiss tröjan var grym! Pål kommer att dö av lycka:) O så hade de köpt en julklapp till henne me..Vad fan..Bortskämd unge.Jag själv önskar mig SUSHI o presentkort på JULA :):) Om nu nån vill skämma bort mig...Ne,antog väl d...haha

Körslaget på tv.Fan,vad tråkigt. Förra årets var roligare.Iofs har jag inte tittat på det iår.
Dax att Sessan ska nana nu,så man kan äta CHOKLAD::) Jag som har ont i tanden.

Sen ska jag ev. hämta Pål.Körde honom till en fest förut.O Jag e så snäll att jag lämnar o hämtar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: