MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Onsdag,fylld av ångest,smink och Försäkringskassan..

Kategori: Allmänt

Vaknade 3,eller ja...Jag gick aldrig och la mig. Som vanligt somnar jag sent,och som vanligt ska min 1,5åring upp precis när jag bäddat in mig. Hon är snuvig o jävlig. Men absolut sötast i världen!
I förrgår blev min 3e överklagan ÄNTLIGEN klar till FK. Tagit mig 7v att skriva. Krävs förberedelse, tanksamling och en massa annat. Så nu kan jag slappna av. Tills beslutet kommer...Så ångesten har lagt sig lite,för att snart återvända och plåga mig.Tack till FK!Menge Tack
Belönade mig själv med att beställa billig smink från http://smink.nu/
Lite läppennor och gloss. Ska även handla lite hårstyling:)

Jag håller på att sälja av all mitt smink för att skaffa en sminkväska (Jula), när jag har råd, och så håller jag på att köpa paletter från Ebay! Ebay..måste jag säga är lika farligt för mig som godis för tänderna!Ajajajaj
En verktygslåda enligt Jula.  En himmelgåva enligt migGissa pris?  1 dollar!!Jupp!och frakt på ca 70kr. VÄRT?JAAAA

Men billigt är det och man sparar sjuka pengar på att beställa därifrån än köpa i butik.Vilket jag knappt klarar av. Trängas bland all folk.Ne,inget för mig. Jag är ellos missbrukare, Tradera missbrukare och Ebay. Skulle mat kunna handlas billigt online,så vet ni vad jag skulle gjort..
Åh,nu blev jag sugen på sushi!! Jag har blivit besatt. Det är som en drog förmig,lugnande på nåt sätt.Är jag galen? Kanske,men att sättatänderna i laxen och sesam rullen..Den stunden mår jag bra. 

Nu kom mannen hem. Hunden vaknade på 1,8 sekunder.HUSSE E HEMMA:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: