MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Morra´n...

Kategori: Allmänt

Fick somna 4! Undrar hur det går för Sessan på dagis..Hon har ju knappt sovit nåt ju..fast hon e ju en glad skit,så gnälla där gör hon inte..Ne,sånt gör man bara nattetid hemma..
Hela tiden hon var vaken ville jag förflyttas iaf 1år frammåt så man kunde få svar på frågan "VAD E D???"Hon e bara 1,5...


 Tösen under (världens äckligaste)kudden...Utan den..ojojojoj..Glömt den hemma en gång...nevermore!
Hennes snuttis..Ja,man fått vätta den..men inte ofta..så den e grå(köptes vit),luktar blää..Snuttefan

Fick kolla 9an inatt me..
Här kommer bästa meningen om Facebook (sagt av Wanda Sykes):
 Tur att man har kameran nära ibland...

Ne,nu e klockan över 11.Får ta o sova.Jag som ville käka sushi med Janet idag,men hon svarade inte på mitt sms:(
Beställt en stämpel av Martina på www.sweetish.se
Bra tålamod hon hade med mig..jag hade som vanligt 1000 frågor!
Gonatt,eller gomiddag eller nåt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: