MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Locktång och såld dator.

Kategori: Allmänt

Då var denna dator såld.På Tradera.1425kr fick jag.Helt Ok.Kommer att sakna den. Har varit grymt bra! Acer Travelmate.
Ska köpa en 10" istället. Får köpa till en extern brännare på Ebay.Finns för 29$ med frakt. Det är ca 220kr. NY!
Frågan är nu bara vilken mini laptop jag ska köpa. Aser/Asus/Samsung/LG. Maxbudget:3000.

Sen ska en mobil inhandlas oxå.
Undrar om man ska vänta till mellandagarna? Fast blir det så mycket billigare? Och hur ska jag klara mig utan dator 1 hel månad? Omöjligt.


Fick ett snällt mail av Risenta! Tack vare mitt beröm ska jag få lite rabattkuponger hem:) uppskattas!

Idag har jag varit på Rusta och Erikshjälpen. Köpte 2 svarta myskuddar för 5kr/styck. Skulle kunna bo där.Vilka priser och bra sortiment.
Sen på Rusta köptes den efterlängtade locktången.Inte hunnit testa den än,men den funkar nog kanon.
149 pix. Fick det som födelsedagspresent kan man säga.Fick 100kr av Maria i presentkort.




LOCKTÅNG MED KERAMISKA PLATTOR



Locktång med keramiska plattor. Locktång med en diameter på 33 mm. Keramisk beläggning för överlägsen slät och glansig yta. Sladd som är vridbar 360 grader. Praktiskt värmeskyddande bordsställ. På/av-knappar med indikatorlampa!


Nu börjar Coupling på tv4+! En av de roligaste serierna nånsin! Lite thé under pausen:)

Sessan e fortfarande hemma sjuk.Igår spydde hon upp all popcorn. Då var man rädd. Troligen hade skalet fastnat i halsen,så därför.Men jag satt i soffan och var förstenad. Vad ska man göra?Pål hade henne just när d hände.
Ang. Pål så kom  juhus förfrågan,och jagkänner att jag verkligen inte vill ha hus längre. Orkar inte.Alla förstår mig men inte han. Och pressen att söka jobb..Jag mår ju inte bra.men han fattar inte."Ta tag i ditt liv"..ska man inte hjälpa till lite? Men han vet inte hur..Genom att inte pressa mig.Låta mig vara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: