MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kom hem tomhänt...o irriterad.

Kategori: Allmänt

18:00
Skulle ju köpa mobilen. Kom dit,kollade i derasdator efter hyllplats, gick dit. Helt tomt. Ställde mig i kö för att prata med kundtjänst, så började Vanessa skrika av trötthet. Jag blev stressad och vi fick åka hem. Hann iaf kolla på de lite dyrare nallarna,och skulle jag fått välja skulle det bli
N97 MiniWow X6Futuristisk6710 Nav.Bästisen som guidar dig hem..Även på fyllan
Dessa tre har allt jag behöver (utom en säng o tak över huvudet..)
Lång passningstid (över 400min) Gps,WLAN o sexigt utseende. Ja,en mobil KAN vara 6ig!
Drömma kan man...Men råd har man inte.
Vanessa har äntligen somnat.Hon har varit gnällig sista tiden på nätterna. Vaknat o gråtit mm.Förut kom jag på att d kanske e en tand som kikar ut??Så rätt jag hade..efter 2v trötta nätter. Fram med bedövningssalvan,smorde in,och nu sover hon gott!! Den gör mirakel...mest för henne.Kan inte vara lätt att ha ont på nätterna.

Nu,kärt folk,ska jag glo klart på SOS GUTE. Slagsmål..d e roligt..Fast ändå händer d ju inte mycket. Man vill se blod,död o mord. Men då får man skaffa Tv4 Fakta...O det ska jag ha snart igen! Besatt av kanalen. Fascinerad av mördare. Hur jävla snett det kan gå för mänskligheten...Och hur jävla lite d krävs för att döda nån.Fel ciggpaket.BANG,you´re dead..

Försökt att kolla biljetter till Paradise Lost,så fungerade självklart inte www.ticnet.se
Ovanligt.... FÅr iaf bli köp vid dörren..om jag inte kan fixas in via VIP listan.*HOPPAS* Sen blir det eventuellt party backstage med bandet..*GRATIS SPRIT* hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: