MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fixat dator o julpyssel

Kategori: Allmänt

Packard Bell DOT_S.NC/502 ...Fastän datorn inte fanns i förrgår fanns den idag.Så den köptes. Ångrar lite,men d gör jag med allt. Köpte den ENDAST för att Photoshop ingick. Batteritiden på max 3h impar inte alls. Inte för en 2009 års modell.
Var på Erikshjälpen o köpte julgranskulor.Ca 20stför10kr. FINA!:)
Köpte även en adventsljusstake som INTE skriker religion! Den är ganska fin och passar in.
En julduk för 5kr köptes oxå. Nu e d lite juligt hemma,så ingen ska klaga.
Jag vill inte fira jul.Och det ska vi inte heller.Men vi ska på julmiddag hos mor så Sessan kan få lite jul iaf. 
Mimmi e här,o Xboxen e varm.Fotboll. Jätte socialt.
Jag sitter brevid Mimmi med datorn o de varvar mellan öl o handkontroll.

Jag själv drömmer mig bort...Värme o sol. Och bada. Hoppas resan pappa lovade blir av! Då vill jag lämna Sessan hemma hos farmor o mormor. Viktigt att komma bort utan..så man kan sakna de o älska de mer.

Nu ska jag putsa klart denna dator innan den ska till den nya ägare. Hoppas han blir nöjd!

kl:20.40 HEj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: