MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Blev utsedd till en vinnare idag! Vann 1000kr

Kategori: Allmänt

Helt otroligt! Min deppiga dag förbättrades med en email. Jag blev utsedd till månadens recentient!
Och vann 1000kr på http://www.presentkorttorget.se
Kanon sida,men jag tycker att det borde finnas 50kr valörer för alla butiker,och betydligt fler butiker borde finnas än de de har. Men det kommer väl.
Beställde mina presentkort idag,Till H&M, Lagerhouse och Kicks. Ska ta 1-2 dagar,så fredag skajag ha de!
SPÄNNANDE!!!
Helt chockad...av alla recensioner valde de MIG!! Ska ta kontakt med Nokia och fråga om jag kan recensera deras mobiler.Är en stor Nokiafan. "Tappa de, ring med de, lev med de".Mitt motto för Nokia, eftersom de överlever det mesta! Säg nån Samsung, SE telefon som klarar av att slängas mot väggen!Ne,just det! Av ren ilska har detta hänt 2 mobiler. They survived!
Nu blir det fika (det enda jag lever på....choklad,kakor,kakor,kakor,kakor)
Sen blir det Hasse på 3an, och hans trötte vän Leif GW, som aldrig kan bestämma hur han ska göra med hans glasögon...Ska de sitta uppe eller tar på sig..
*LÖVE*
Pratar så klart om EFTERLYST. Sen blir det msn och mer tv!
Myspys

Kommentarer


Kommentera inlägget här: