MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ska aldrig mer dricka...

Kategori: Allmänt

Hört den förut?

Igår sov jag till 15 ca..Sen fick jag skuts hem till Mimmi. Han hade d lite juligt hos sig..o levande ljus.Me like:)
Vi förfestade.Jag drack vin och han bjöd på nån apertif-smakade verkligen saft. Fick reda på att en gemensam kompis som precis flyttade ihop med sin tjej hade bestämt sig för att göra slut. De flyttade helt ihop för 2v sen. Stackars tjej..
Lyssnade på Depeche Mode,o tjötade. Fattar inte varför killen e singel...han e en av de bästa jag träffat. Man kan snacka med honom om allt.
Sen fick jag för mig att vi skulle dra till stan, eftersom vi skulle möta några på krogen (som åkte hem ist). På vagnen sjöng vi Lilla snigeln ganska högt.

Väl på krogen,när vi skulle lämna in jackorna i garderoben blev jag full..på 1minut.Gick ut o mådde skit.
Sen gick jag in o hämtade jackan o sa t Mimmi att jag måste hem. Han gick med ut o såg mig spy blod..(ne,men rödvin) Men han tog väl hand om mig. Snällo:) Jag skämms sällan,men han tog sig ända t stan o så fick han åka hem igen. Han kommer nog aldrig vilja förfesta med mig mer tror jag.. Jag klarade mig isf hem.Spydde på vagnen med,utan att hon brevid märkte nåt...Hahha

Väl hemma däckade jag FORT.

Idag åkte jag till Högsbo-Erikshjälpen o klöpte plast julgran med kulor (var halva priset på allt),sen rusta o köpte Glitter med ljus. Alla klagar på att jag inte julpyntat nåt. Så nu kan de vara tysta.
Sen hem o ta hand om lillen. Imorgon drar Pål till skogen med hunden o leker ensamvarg för en dag. Själv hemma med Sessan..Utan bil.För den tar han med sig,så klart.

Gjorde en hamburgare förut...ska nog göra en till. Borde sova me..e trött..utmattad.

Kollar Ungern oxå. Ska ner dit o gadda klart armen. Jag vill göra d hos honom,han e bäst,och jag fick ett bra (prut) pris:) 1000kr-överarmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: