MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Just a perfect day

Kategori: Allmänt

Försov mig 2ggr idag.Jag har svårt att gå upp.Handlar inte om lathet.Det känns som en hel planering.Att gå upp.
Undrar hur jag skulle göra om d skulle brinna,eller vad som...Snooza?haha

En kompis på msn frågaden plötsligt om hon kunde bjuda mig på sushi nästa tisdag här hemma. Blev som ett ?. Varför?Mig? Ne,hon bara kände för d..äta lunch sushi. Blev görglad. Vi umgås ingenting direkt så,o när vi väl träffas (1gång/år) så har vi kul.
Hur visste hon att jag e besatt av sushi?ingen som vet..Men jag blev rörd o glad. Man e ju inte van...

Imorgon blir det (ev) Emmaus o kolla efter skåp. Annars blir d Erikshjälpen på onsdag. 150kr,skitfin.Hoppas den får plats i bilen:)Men vi har ju världens bästa Toyota Kombi,så...d går nog.
En kanonbil!Vill man slippa problem på en bil...så väljer man en billig o pålitbar!

Idag var alla julkort klara.Frimärkta. SÅ imorgon när Sessan ska t dagis ska allt postas.Så skönt.

Dagens funderingar:
Ju mer jag kollar på mord (ca 5h/dag) ju mer skrattar jag åt mänskligheten.

På torsdag ska jag vara schaufför till Ullared igen..5e gången nu. Och hon tyckte väl att jag skulle sluta vara så snäll o ta 200kr bara. Det kostar faktiskt mycket mer. Man måste ju köpa olja,i med spolarvätska,glukol..o 200kr kostar d inte att köra på vintern. Så hon tycke väl att folk skulle betala mig lite extra så jag kunde hitta på nåt.för jag förlorar faktiskt 6h på att bara vara där o ha tråkigt. Det är faktiskt sant. Jag skulle nog gett en hundring som tack utöver bensin,så kunde han/hon hitta på nåt,o även bjuda på fika. Jag blir väldigt yr o svimfördig o trött av d hela. SÅ nu får d vara nog. SIsta gången på torsdag.Annars får folk betala mig bra:)
Ja,jag kan aktiskt säga nej.Men av erfarenhet blir folk alltid sura....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: