MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jul,jul..

Kategori: Allmänt

3 dagar kvar..usch..elände.HATAR JUL...undrar varför..d känns så ensamt.ångestfullt. Kanske för att d e ensamt.Man vill ju ha det där stora släktkalaset innerst inne,som när man var liten.Men allt d e så borta..Och jag har ju bara mor o hennes man.Så d blir ensamt..o sen blir de fulla o bråkar,o d orkar vi inte med...blir ofta så,hur mycket de än förnekar.Men nu när vi har Sessan,hoppas jag på nykterhet.
....vill ut på juldagen,som jag alltid gör....men vem vill me?noone.
Julafton e vi hos morsan,sen super hemma o hos grannen.o så ska de få en massa julklappar.vet inte varför...har redan skämt bort de hur mycket som helst,ställt upp som fan.men men..kul att ge.kul att glädja.typ.

Imorgon ska jag luncha med Mary...nice..trott hela tiden att hon skulle banga.Alla andra gör ju d.
Men ne...hon ska bjuda mig på sushi. Sen kommer Mirre hit med barn o hund.Kanske tar en promenad t torget med ungarna sen.

Idag fixade vi pulka,som vi satte fast i hunden o så fick hon dra Sessan. Det hela gick inte hem. Storlip med händerna högt i luften" HJÄLP MIG...TA UPP MIG HÄRIFRÅN"

Haha...förra året var d enklare,då var hon 7månader o fattade inte så mycket. Nu e hon ju medveten.

Vi får göra om d helt enkelt.Man ska inte ge upp.
Nu ska jag kolla på Trauma på akuten (på tv) o dricka Sessans välling. Somnar man gott sen.o så får man i sig näring-Jag äter ju dåligt.Lever på choklad:) d e ju gott....

Men idag åt vi samma middag,alla vid matbordet.ojojoj,vad d var länge sen.Jag äter ju inte kött,o orkar inte laga mat nuför.Så det blir mest att Sessan o Pål äter ihop vid 19.

Jag e en outsider.

Imorgon på kvällen ska vi hämta ett vitrinskåp jag har köpt på Blocket. Typ GRATIS.SKITFIN.precis vad jag letat efter.
Det enda de vill ha för den e en Dubbeltriss (50kr) Jaja..jag e grym på att hitta....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: