MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hårdrock för alltid

Kategori: Allmänt

Ja,det ska vara hårdrock för hela livet.
Och lite synth oxå. Många som ogillar d där.
Men Depeche Mode e ju en av de bästa, o Covenant har sina 3 bra låtar
Sen e d blandat med musik.50-60-70-80-90 tal.
Man har mognat.Innan var d bara dödsmetal,sen trash,sen d ena efter d andra.
Men nu e d val efter humör.

Ja,nu e d jul...imorgon. Slagit in alla klappar. Pål..jag menar TOMTEN...köpte ett trumset till Sessan...Hahah...vi blir vräkta direkt.¨

Den får vi ha hos mormor,sa jag...haha,eller hur.Hon skulle bränna upp den direkt.

Jag var o köpte tomtedräkt på Rusta förut.För Pål hade ju glömt......
Stackars Sessan o hunden..de kommer att skälla o lipa båda två..En skäggig gubbe i röda myskläder....
Längtar redans till den där dagen hon säger "Tomten finns ju inte"

Men men....
Jag vill ut på juldagen..ingen som vill me..får väl gå ut själv då.Får se.Imorgon kommer en killkompis hit,sen kanske vi ska över t grannen? Inte fattat riktigt än. Den ene säger A o den andra säger Bää...

Fryser..18C i lägenheten hela tiden. Eldar för fullt med 20 ljus.Och vetevärmaren jag har haft i 4år nu...Använder den flitigt flera h/dag.

Blev bjudna på nyårfest idag,men vi e redan bortlovade till en annan. Men vi kanske drar dit ändå? Vem vet..fast d blir ju bara 6pers där vi ska vara.Middag ska vi ha. Sen går antagligen de andra ut,o jag me...men d kanske vore nice att dra till den andra festen.Se hur han bor. Pål vill egentligen sitta hemma själv med Sessan på nyår,men jag tvingar med honom.

Ne,surfa vidare!hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: