MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Brännskadad

Kategori: Allmänt

Gick upp 1h senare än borde.SÅ e d ofta.Jag har väldigt svårt att komma upp.
Gick till BVC infomöte med Sessan,och de bjöd på fika. Jag skulle ta mig en kopp thé. Och borde blonderat mig samtidigt. Fattade inte hur vattenkannan fungerade. Skruvade,knäppte,tryckte.Hjälpte inget.På detta sätt lossade till slut locket och det varma vattnet forsade ner för min ena hand. Eftersom fikat var i deras kök tog jag 2steg till diskho. Kom ju inget vatten ur den. Panik,ont,och toaletten var upptaget.Men jag höll minen. Det var bara 2 pers i vänthallen så ingen såg vad som hände. Efter 5minuter blev toaletten ledig. Spolade kallt vatten över ganska länge. Sen var det vår tur att hälsa på doktorn och jag hade så ont under samtalet att jag mådde illa. Sen blev det ännu mer spolning. Lämnade Sessan sen på dagis och handen värkte som magen under en förlossning.
Kom hem,la mig på soffan och hade ont. Tog lite Linolin kräm för barn och det kändes som att nån drog bort skinnet på mina fingrar. Somnade till slut. 3h senare var värken borta.Ok,det känns fortfarande,men inte så mycket. Men visst...diska kan jag nog inte göra än.

Jag föddes böond..borde hållt mig till den färgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: