MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bojkotta PASSAGEN

Kategori: Allmänt

2 dagar utan att man kommer in på sin mail. Så här är det ofta. Kanske inte 2 dagar,men nästan varje dag är det stopp allt från 1 minuter till 5h. Trött på detta. Skaffade yahoo konto ist.Vilket jag hade i flera år innan. Funkar klockrent-Varje gång.

Idag var man inte sig själv. Trött och bakfull.Druckit kanske 2L vatten idag.
Men kul var det igår. Sessan var hos min mor. Hon hade det bra där. Ritade lite och hade skoj. Grannen gick ut med hunden på natten,så vi behövde inte tänka på nåt.
Dränktes nästan av komplimanger hela kvällen. Har alla tagit E eller? Börjar ju undra....
Jimmy,Henke och Fredrik..wrarr..

Undrar hur det går med min sjukskrivning på länsrätten. Jag vill få lite ro. Sover ju hemskt dåligt pga detta. Sliten varje dag som om man skulle jobba 20h/dag. Trött och tung i kroppen. Ingen ro.
Men det är sånt man knappt pratar om. Folk förstår ju ändå inte.

Tur att jag har massa kanaler nu..kan komma bort lite för 1h eller 2. Fast jag tycker inte komedi är roligt längre. Jag skrattar så sällan åt det. Och så sätter de på skratt i bakgrunden till serier. Måste man skratta med de då? Tänk om jag inte vill? Är jag dum som inte skrattar när man "ska"?

Ne,nu e d läggadax.klockan e 01.35

Kommentarer


Kommentera inlägget här: